Màster en Disseny d'Espais, Realitat Virtual i Augmentada (interuniversitari UOC, ELISAVA)

Aquest màster online et permetrà crear projectes arquitectònics d'espais i d'interiorisme ecoeficients, saludables i connectats. També aprendràs a visualitzar d'una forma realista i interactiva utilitzant tècniques de realitat virtual i realitat augmentada.

Sol·licita informació

Aquest màster online et permetrà crear projectes arquitectònics d'espais i d'interiorisme ecoeficients, saludables i connectats. També aprendràs a visualitzar d'una forma realista i interactiva utilitzant tècniques de realitat virtual i realitat augmentada.

Titulació

Màster en Disseny d'Espais, Realitat Virtual i Augmentada

Direcció

Pierre Bourdin (UOC) i Ricardo Guasch (Elisava)  

Idioma

Castellà

Crèdits ECTS

60 (online)

Durada

Inici 16 octubre 2019

Preu

5.800 €

Requisits d’accés i admissió

Titulats universitaris, estudiants i professionals d’arquitectura, disseny i enginyeria.

Vols protagonitzar el canvi en el disseny d'espais i aprendre a visualitzar-los utilitzant les noves tecnologies immersives (realitat virtual i augmentada)?


Aquest màster ofereix la possibilitat a l'estudiant de conèixer de primera mà la transformació en arquitectura i disseny d'interiors gràcies a les noves tendències en espais intel·ligents (ecoeficients, connectats i més saludables) i a l'aparició de noves tecnologies immersives, com la realitat virtual i la realitat augmentada.


En aquesta ocasió, s'uneixen el prestigi d'Elisava i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) en l'àmbit del disseny, la tecnologia i la formació en línia per oferir el Màster en Disseny d'Espais, Realitat Virtual i Augmentada.

  • Primer any. Disseny d'espais intel·ligents: espais saludables, disseny ecoeficient, materials i sistemes i espais connectats i projecte final.
  • Segon any. Espais immersius amb realitat virtual i realitat augmentada: tècniques per a la conceptualització d'espais, disseny computacional i BIM, espais immersius (disseny, implementació, visualització, interacció i optimització) i projecte final. 
  • Crear projectes d'arquitectura i interiorisme ecoeficients, saludables i connectats.
  • Visualitzar projectes de forma interactiva i realista, utilitzant la realitat virtual i la realitat augmentada.

Competències generals:

  • Aportar solucions innovadores i creatives adequades a problemes complexos.
  • Dominar la planificació professional de projectes i totes les seves fases de treball.
  • Analitzar i sintetitzar informació relacionada amb el camp específic del programa.

Competències transversals:

  • Expressar per oral i escrit el coneixement complex en l'àmbit acadèmic i professional amb estil propi, seguretat i fluïdesa, i un alt grau d'autonomia.
  • Utilitzar i aplicar de forma crítica les TIC i la realitat virtual en l'àmbit acadèmic i professional.

Competències específiques:

  • Dissenyar i organitzar els espais incorporant els nous materials.
  • Aplicar els nous valors socials relacionats amb la sostenibilitat i l'eficiència energètica.
  • Gestionar de manera sostenible els recursos i avaluar l'eficiència energètica dels espais.
  • Aplicar a les solucions espacials els criteris de salut i benestar de les persones, posant especial atenció a l'accessibilitat universal i la seguretat en l'ús.
  • Utilitzar els nous mètodes de disseny computacional i representació arquitectònica (realidad virtual; realitat augmentada; BIM; grasshoppers) tenint en compte el benestar dels usuaris.
  • Comprendre i analitzar els processos, els mètodes i les tècniques propis de la realitat virtual i saber aplicar-los al disseny, el desenvolupament i la visualització en el context de projectes arquitectònics.
  • Comprendre els condicionants relacionats amb els avenços tecnològics que intervenen en la implantació dels espais d'última generació (IA, IoT, robòtica, nous materials).
  • Dissenyar entorns virtuals optimitzant les actuacions i la interacció de l'usuari, incorporant les tecnologies d'última generació.

Ricardo Guasch és Director del Postgrau en Disseny de l'Espai de Treball i Director del Màster en Disseny d'Interiors per a Hotels, Bars i Restaurants, a Elisava. Fundador i director de l'estudi professional GS Arquitectura, ha publicat textos sobre la història de l'arquitectura, la concepció moderna de l'espai i de l'espai de treball i l'habitatge.

Pierre Bourdin és Professor dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC. Enginyer en Informàtica i Robòtica i pioner en realitat virtual i programació 3D, va fer el seu doctorat en realitat virtual sota la supervisió del professor Mel Slater (EventLab).

Utilitzem cookies pròpies i de tercer per millorar la teva experiència.

Si continues navegant, considerem que acceptes la nostra

política de cookies