Màster en Intel·ligència Artificial i Interacció Humana

El Màster en Intel·ligència Artificial i Interacció Humana et prepara per treballar en el camp de la intel·ligència artificial de les noves necessitats empresarials i humanes, tenint sempre en compte la responsabilitat social. 

Sol·licita informació

El Màster en Intel·ligència Artificial i Interacció Humana et prepara per treballar en el camp de la intel·ligència artificial de les noves necessitats empresarials i humanes, tenint sempre en compte la responsabilitat social. 

Titulació

Master’s Degree in Human 
Interaction and Artificial Intelligence 
Títol propi UVic-UCC.

Direcció 

Germán León

Crèdits ECTS 

60

Idioma 

Anglès 

Durada

Setembre a juliol 

Horaris

Dilluns, dijous i divendres, de 17 h a 19 h., i de 19.15 h a 21.15 h.

Preu

12.000€ 
(+450€ preinscripció) 
Finançament i beques 

Requisits d'accés i d’admissió 

Títol universitari oficial de Grau o equivalent en Disseny, Enginyeria, Arquitectura o Art. 
Més informació 

La intel·ligència artificial és l’evolució natural del desenvolupament de programari i una gran eina per desenvolupar i construir un nou tipus de sistemes que no es limiten a realitzar tasques, sinó que són capaços d’aprendre i desenvolupar-se per si mateixos. Al llarg dels anys, mètodes com la programació orientada a objectes i la interacció de l'ordinador - humà han coexistit com dues entitats separades. No obstant això, actualment les eines i habilitats necessàries per crear una intel·ligència artificial s'estan fusionant en una sola professió.  

L’ensenyament de la intel·ligència artificial ha de ser coherent amb els nostres valors humans. Així, aquest programa ofereix als estudiants el coneixement per incorporar la comprensió de les necessitats empresarials, la responsabilitat social i les necessitats humanes amb casos d’ús que finalment es converteixen en intel·ligència artificial. El Màster en Interacció Humana i Intel·ligència Artificial és una perfecta combinació entre disseny, tecnologia, negoci i responsabilitat social.  

  • Aprendre els processos metodològics i tècnics necessaris per dissenyar i prototipar intel·ligència artificial. 
  • Conèixer les últimes tendències i tècniques en aprenentatge automàtic, xarxes neuronals. 
  • Pensar críticament per tal d’aconseguir una societat més humana. 
  • Aprendre nous fluxos i processos de disseny d’intel·ligència artificial, traduint els models mentals en models matemàtics. 
  • Analitzar models socials, paradigmes i tendències tecnològiques actuals.
  • Interpretar el context econòmic, tecnològic i social des de la perspectiva històrica per transformar els esdeveniments en dades. 
  • Crear productes i serveis utilitzant llenguatges de programació de l‘entorn de la intel·ligència artificial. 
  • Aplicar els recursos de la intel·ligència artificial existents per resoldre problemes.  
  • Traduir models mentals en models matemàtics i algoritmes de la intel·ligència artificial. 
  • Construir una arquitectura de software assignant les necessitats dels usuaris i les necessitats del sistema. 
  • Desenvolupar un producte o servei de software amb intel·ligència artificial utilitzant diversos paradigmes de xarxes neuronals 
  • Aplicar l’aprenentatge de la mineria de dades (data mining) mitjançant xarxes neuronals. 
  • Aplicar dissenys de sistemes d'informació intel·ligents a diferents entorns professionals, empresarials i socials. 

Germán León 
Màster en Disseny d’Interacció de la Universitat d’Umea i Emprenedor amb experiència en tecnologia i disseny amb més de 14 anys i titular de múltiples patents internacionals. 

Actualment és el CXO i el fundador de Gestoos, una startup que s’enfoca en la visió per computadora i la interacció humana-tecnologia. Gestoos representa un gran avenç en la interacció gestual i la comprensió del comportament humà, gràcies a desenvolupaments patentats en aprenentatge automàtic i intel·ligència artificial aplicada. La visió de Germà Lleó és que els espais i dispositius es tornen intel·ligents per comprendre i anticipar les necessitats de les persones. Germán León va ser director d’Oblong Europe. La companyia és àmpliament coneguda per la interfície de la pel·lícula "Minority Report". 

Assessor científic: Marcel Alcoverro
Actualment, Marcel és el CTO d’Exipple i creador de Gestoos. Té un doctorat en comprensió de l’activitat humana a la UPC, experiència en projectes europeus (FP7) i nacionals (Fascinate, ActiBio, VISION, Eros3D) i és autor de diversos articles en revistes i conferències internacionals. Va fundar Fezoo Labs on va participar en el desenvolupament de diverses solucions avançades d’interacció amb ordinador i visió per computador. El seu domini d’expertesa és la visió per computador, l’aprenentatge automàtic, el processament de dades en 3D i els gràfics. Té una patent en aprenentatge automàtic.

Professorat:
Sudha Jamthe
Cecilia Tham 
Marcel Alcoverro
Pascal Landry 

Utilitzem cookies pròpies i de tercer per millorar la teva experiència.

Si continues navegant, considerem que acceptes la nostra

política de cookies