Programa d'Especialització en Animació 3D per a cinema

El Programa d'Especialització en Animació 3D per a cinema et permetrà convertir-te en un professional d'aquesta tècnica, ja que tindràs l'oportunitat de conèixer totes les fases del procés d'animació professional en el cinema, sèries i videojocs.

Sol·licita informació

El Programa d'Especialització en Animació 3D per a cinema et permetrà convertir-te en un professional d'aquesta tècnica, ja que tindràs l'oportunitat de conèixer totes les fases del procés d'animació professional en el cinema, sèries i videojocs.

Titulació

Programa d'Especialització en Animació 3D per a cinema

Direcció

Enrique Gato

Idioma

Castellà

Durada

Inici octubre 2019 (300 hores)

Preu

5.950 euros

Requisits d'accés i d'admissió

Estudiants o titulats universitaris de Belles Arts, Disseny, Comunicació Audiovisual, Informàtica i mòduls de formació professional d'art i disseny. Professionals del sector.

Vols dominar les tècniques més avançades animació 3D? Elisava presenta, juntament amb Lightbox Academy, el Programa d'Especialització d'Animació 3D per a cinema.

Aquest programa ofereix als alumnes una formació en animació 3D per a cinema de qualitat, per convertir-los en professionals d'aquesta tècnica. Els estudiants coneixeran de primera mà les diferents fases per les quals passa una animació professional, tant per a cinema com per a videojocs: des de les tècniques bàsiques, fins als cicles de moviment més avançats. A més, els alumnes es formaran amb el suport d'una escola amb la certificació oficial en animació digital d'importants desenvolupadors i comptaran amb el suport d'un dels estudis d'animació més importants d'Europa, Lightbox Animation Studios, responsables de multipremiats llargmetratges com Atrapa la bandera i Les aventures de Tadeo Jones.

  • Interfície: Interfície, pivots, eixos interpolacions, corbes d'animació
  • Principis i estils d'animació: Principis, estils (cartoons i realisme), metodologia de treball
  • Animació bàsica: Overlapping i moving hold, timing / spacing, bots de pilota
  • Planificació d'animació: Bloking, WIP, refinat, breakdown
  • Introducció a body mechanics: canvis de pes, girs, salts, posicions amb personalitat
  • Cicles bàsics: Caminar, córrer, sneak
  • Body mechanics: Overlaping columna i braços, moving hold en bípedes, pes
  • Facial: Posicions facials, lipsing, take
  • Acting: Expressió corporal, planificació d'un acting
  • Motion capture: Captura de moviment, integració en workflow d'animació
  • Projecte final: Consolidació de tots els coneixements apresos per desenvolupar idees pròpies en un treball pràctic per descobrir com es treballa en la indústria

L'alumne tindrà l'oportunitat de formar part d'un equip que replicarà el procés de treball real d'un estudi d'animació.

S'obtindrà una formació molt versàtil en els diferents camps de l'animació: cinema, televisió, publicitat i videojocs.

Tots els estudiants comptaran amb la complicitat i el suport d'un dels estudis de cinema d'animació més aclamats d'Europa, Lightbox Animation Studios.

Domini teòric i pràctic de les diferents àrees de l'animació: modelatge, il·luminació, texturitzat o rigging, entre d'altres.

Desenvolupament de diferents perfils professionals en la indústria de l'animació digital (cinema, televisió, publicitat i videojocs).

Guanyador de cinc Premis Goya, Enrique Gato és actualment l'abanderat del cinema d'animació a Espanya. Director de films com Atrapa la Bandera i Les aventures de Tadeo Jones, ha aconseguit situar el cinema d'animació del país al centre d'atenció de la indústria. Gato és el responsable de coordinar tots els continguts d'aquest programa i també revisa i avalua els projectes dels alumnes.

 

 

Utilitzem cookies pròpies i de tercer per millorar la teva experiència.

Si continues navegant, considerem que acceptes la nostra

política de cookies